Ford Puma 1997 1.7i 16V
Ford Puma 1997 1.7 benzīns apraksts
Kupeja Ford Puma 1997 1.7i 16V tika ražots no 1997.gada oktobra līdz 2002.gada novembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.7 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 125 zirgspēku jaudu pie 6300 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Ford Puma 1997 - 2002 versija un griezes momentu 157 Nm (ņūtonmetri) pie 4500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 3 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 220 līdz 370 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford Puma 1.7 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Ford Puma 1997 1.7i 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford Puma 1997 1.7i 16V sasniedz 9.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 203 km/h.
Šī Ford Puma 1997 1.7i 16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.4 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Ford Puma 1997 - 2002 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 9.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 40 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 540 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 640 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.8 litri uz 100 km, kas ir par 5% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford Puma degvielas patēriņš.
Ford Puma 1997 1.7i 16V tehniskie dati
Modelis: | Ford Puma 1.7i 16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kupeja | ||
Ražošanas periods: | 1997. oktobris ... 2002. novembris | ||
Dzinējs: | 1679 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 178 g/km |
Jauda: | 125 ZS pie 6300 apgr/min | Griezes moments: | 157 NM pie 4500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 203 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 (kombinētais) 9.7 (pilsētā) 6.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | ||
Auto izmēri: | 3.98m (garums) 1.67m (platums) 1.34m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri |
Ford Puma 1997 1.7i 16V dzinējs MHA
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1679 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 80 mm |
Virzuļa gājiens | 83.5 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.3 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Ford Puma 1997 1.7i 16V eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri |
Jauda | 125 ZS pie 6300 apgr/min |
Griezes moments | 157 NM pie 4500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1997 |
Ražošanas ilgums | 4 gadi |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Ford Puma kupejas [1997 - 2002] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
Ford Puma 1998 1.4i 16V
Jan 1998 — Aug 2000 Ekonomiskākā versija |
1.4 Benzīns | 90 ZS | 7.2 l/100km |
Ford Puma 2000 1.6i 16V
Aug 2000 — Nov 2002 Ekonomiskākā versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Benzīns | 103 ZS | 7.3 l/100km |
Ford Puma 1997 1.7i 16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.2 sekundēs |
1.7 Benzīns | 125 ZS | 7.4 l/100km |