Ford Puma 1997 vs SAAB 9-3 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 157 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 10.9 sekundes | |
Ford Puma ir dinamiskāks braukšanā. Ford Puma dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā SAAB 9-3, taču griezes moments ir par 103 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Pateicoties lielākai jaudai Ford Puma sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Puma degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Puma var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Puma degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 540 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
650 km ārpus pilsētas | 1470 km ārpus pilsētas | ||
510 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 7 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā SAAB 9-3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.98 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.67 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.43 m | |
Ford Puma ir mazāks. Ford Puma ir par 65 cm īsāks nekā SAAB 9-3, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Puma ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.5 metri | |
Ford Puma apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā SAAB 9-3, tas nozīmē, ka ar Ford Puma var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Puma ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|