Hyundai i20 2009 vs Renault Clio 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 137 NM | 127 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 11 sekundes | |
Hyundai i20 un Renault Clio dzinēju jaudas ir vienādas, taču Hyundai i20 griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Renault Clio. Hyundai i20 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i20 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i20 var ietaupīt 60 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i20 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Renault Clio. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
520 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai i30, Hyundai Accent, Kia RIO | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Renault Modus | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i20 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault Clio dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.94 m | nav datu | |
Platums: | 1.71 m | nav datu | |
Augstums: | 1.49 m | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1060 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`565 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i20 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Clio nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i20, attiecīgi Hyundai i20 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i20 ir
|
Renault Clio ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|