Hyundai i20 2009 1.4
Hyundai i20 2009 1.4 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i20 2009 1.4 tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.4 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 100 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 137 Nm (ņūtonmetri) pie 4200 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i20 1.4 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.7 litri.
Hyundai i20 2009 1.4 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i20 2009 1.4 sasniedz 12.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 170 km/h.
Hyundai i20 2009 1.4 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 45 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 880 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.5 litri uz 100 km, kas ir par 37% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i20 degvielas patēriņš.
Hyundai i20 drošība
Drošības testos Hyundai i20 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Hyundai i20 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 88 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 83 no 100, par gājēju aizsardzību Hyundai i20 saņēmis 64 no 100.
Hyundai i20 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 86 procenti no 100.
Hyundai i20 2009 1.4 tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i20 1.4 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2012. janvāris | ||
Dzinējs: | 1396 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 100 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 137 NM pie 4200 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 170 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 (kombinētais) 8.0 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | ||
Auto izmēri: | 3.94m (garums) 1.71m (platums) 1.49m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 150 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1060 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1565 kg |
Hyundai i20 2009 1.4 dzinējs G4FA
Dzinēja tilpums | 1396 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 75 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 200 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i20 2009 1.4 eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 3.7 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 99 - 109 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 135 - 137 NM pie 4200 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 18 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Ceed Hyundai i30 Hyundai Accent Kia RIO |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Hyundai i20 hečbeka [2009 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i20 2009 1.2
Jan 2009 — Jan 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 78 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2009 1.4 Jan 2009 — Jan 2012 | 1.4 Benzīns | 100 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2009 1.4 Jan 2009 — Jan 2012 | 1.4 Benzīns | 100 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i20 2010 1.4 CRDi
Jan 2010 — Dec 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.4 Dīzelis | 75 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2010 1.4 CRDi Jan 2010 — Dec 2012 | 1.4 Dīzelis | 90 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2009 1.6
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 126 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (5) |
Hyundai i20 2009 1.6
Jan 2009 — Jan 2012 Jaudīgākā benzīna versija (126 ZS) |
1.6 Benzīns | 126 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (4) |
Hyundai i20 2009 1.6 CRDi Jan 2009 — Dec 2010 | 1.6 Dīzelis | 116 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i20 2010 1.6 CRDi
Jan 2010 — Dec 2010 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (128 ZS) |
1.6 Dīzelis | 128 ZS | 4.4 l/100km | Manuālā (6) |