Hyundai i30 2017 vs Citroen C4 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 242 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 10.2 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Citroen C4. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 4.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Citroen C4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 197 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Citroen C4 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Citroen C4 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Kia XCeed | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Peugeot 3008 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.52 m | |
Hyundai i30 ir mazāks. Hyundai i30 ir par 2 cm īsāks nekā Citroen C4, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 395 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1301 litri | 1250 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā Citroen C4. Iespējams, Citroen C4 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 51 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.9 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Citroen C4. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`755 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 15 600 | 22 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|