Hyundai i30 2017 vs BMW 1 sērija 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 242 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 10.9 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 62 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1230 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 140 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Kia XCeed | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Hyundai i30 ir par 1 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 395 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1301 litri | 1200 litri | |
Hyundai i30 ir lielāka bagāžas ietilpība. Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 35 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 101 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.9 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Hyundai i30 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 1 sērija, attiecīgi Hyundai i30 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 14 200 | 13 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|