Hyundai i30 2017 vs Ford Focus 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 242 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 11 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 72 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1370 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Kia XCeed | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max, Ford EcoSport | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
Hyundai i30 ir mazāks. Hyundai i30 ir par 2 cm īsāks nekā Ford Focus, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 395 litri | 362 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1301 litri | 1062 litri | |
Hyundai i30 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 33 litriem lielāks nekā Ford Focus. Iespējams, Ford Focus vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 239 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 14 200 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|