Hyundai i30 2012 vs Toyota Avensis 2012
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 132 ZS | |
Griezes moments: | 156 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes | 10.4 sekundes | |
Toyota Avensis ir dinamiskāka braukšana. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā Toyota Avensis. Mazākas jaudas dēļ Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Avensis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Avensis dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 18 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Hyundai Accent, Kia RIO | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Auris, Toyota Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Avensis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.48 m | |
Hyundai i30 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Hyundai i30 ir par 21 cm īsāks nekā Toyota Avensis, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 528 litri | 509 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1642 litri | nav datu | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 19 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. Iespējams, Toyota Avensis vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.8 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Toyota Avensis. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`970 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5600 | 7800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|