Hyundai i30 2015 vs Mazda 3 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 186 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 265 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8 sekundes | 10.6 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 86 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 115 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Hyundai i30 var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 140 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 250'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.45 m | |
Hyundai i30 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Hyundai i30 ir par 17 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | 364 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1316 litri | 1263 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 53 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`870 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6800 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|