Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi
Hyundai i30 2015 1.6 benzīns apraksts
Hečbeks Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi tika ražots no 2015.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 186 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i30 2015 - 2017 versija un griezes momentu 265 Nm (ņūtonmetri) pie 1500 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 160 000 līdz 270 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Hyundai i30 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.1 litri.
Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi sasniedz 8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 219 km/h.
Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 53 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 720 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 880 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.6 litri uz 100 km, kas ir par 18% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i30 degvielas patēriņš.
Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi tehniskie dati
Modelis: | Hyundai i30 1.6 T-GDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2015. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 1591 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 186 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 265 NM pie 1500 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 219 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 (kombinētais) 9.6 (pilsētā) 6.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | ||
Auto izmēri: | 4.30m (garums) 1.78m (platums) 1.47m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | ||
Klīrenss: | 140 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1316 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1870 kg |
Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi dzinējs G4FJ
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 160 000 līdz 270 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1591 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.4 mm |
Kompresijas pakāpe | 9.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 150 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi eļļas tips | 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.1 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 177 - 204 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 265 NM pie 1500 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2011 |
Ražošanas ilgums | 13 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Kia Sportage Kia Ceed Hyundai Sonata Hyundai Tucson Hyundai Elantra un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Hyundai i30 hečbeka [2015 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Hyundai i30 2015 1.4 Blue
Jan 2015 — Jan 2017 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 100 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2015 1.6 GDI | 1.6 Benzīns | 135 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2015 1.6 GDI Jan 2015 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 135 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |
Hyundai i30 2015 1.6 T-GDi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8 sekundēs |
1.6 Benzīns | 186 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2015 1.6 CRDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2015 1.6 CRDi | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (7) |
Hyundai i30 2015 1.6 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.6 Dīzelis | 136 ZS | - | Manuālā (6) |
Hyundai i30 2015 1.6 CRDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
1.6 Dīzelis | 136 ZS | 4.2 l/100km | Automāts (7) |