Hyundai i30 2010 vs Peugeot 308 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 12.5 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.50 m | |
Hyundai i30 un Peugeot 308 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 415 litri | 508 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1395 litri | 1736 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 341 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.9 metri | |
Hyundai i30 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar Hyundai i30 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`920 | 2`150 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Hyundai i30 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Hyundai i30 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|