Hyundai i30 2013 vs Mazda 3 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 128 ZS | 104 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 144 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 13 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāks braukšanā. Hyundai i30 dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 116 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Hyundai i30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Hyundai i30 var ietaupīt 270 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Hyundai i30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1290 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
910 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.45 m | |
Hyundai i30 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Hyundai i30 ir par 17 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Hyundai i30 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 378 litri | 364 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1316 litri | 1263 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Hyundai i30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 53 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`920 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Hyundai i30 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|