Isuzu D-Max 2020 vs Toyota Hilux 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 204 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 10.7 sekundes | |
Isuzu D-Max dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Toyota Hilux, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 76 litri | 80 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 700'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Isuzu D-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda BT-50 | Izmantots arī Toyota Land Cruiser | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Hilux varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.27 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.79 m | 1.82 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Isuzu D-Max ir par 6 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Isuzu D-Max ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12.5 metri | 13.4 metri | |
Isuzu D-Max apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Toyota Hilux, tas nozīmē, ka ar Isuzu D-Max var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`000 | 3`210 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 41 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Isuzu D-Max ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|