Land Rover Discovery 2009 vs Infiniti FX 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 245 ZS | 238 ZS | |
Griezes moments: | 600 NM | 550 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 8.3 sekundes | |
Land Rover Discovery dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Infiniti FX, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Infiniti FX. Neskatoties uz lielāku jaudu Land Rover Discovery sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 9.0 | |
Land Rover Discovery degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Infiniti FX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Land Rover Discovery var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 82 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Infiniti FX ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - Pastāvīgs 4WD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Land Rover Range Rover, Land Rover Range Rover Sport | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Nissan Navara, Nissan Pathfinder | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Land Rover Discovery varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.87 m | |
Platums: | nav datu | 1.93 m | |
Augstums: | 1.89 m | 1.65 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 376 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1870 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`240 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 12 000 | 15 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Land Rover Discovery ir
|
Infiniti FX ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|