Mazda 3 2004 vs Mazda 3 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 265 ZS | |
Griezes moments: | 203 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 6.1 sekundes | |
Mazda 3 2004 dzinēja jauda ir par 105 ZS mazāka nekā Mazda 3 2006, savukārt griezes moments ir par 177 NM mazāks nekā Mazda 3 2006. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 9.7 | |
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 2004 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda Tribute | Izmantots arī Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 2004 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.44 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mazda 3 2004 ir par 5 cm garāks nekā Mazda 3 2006, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
878 litri | 1229 litri | |
Mazda 3 2004 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 181 litriem lielāks nekā Mazda 3 2006. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 2006 (par 351 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 10.9 metri | |
Mazda 3 2004 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mazda 3 2006, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 2004 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`910 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.2/10 | 8.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|