Mazda 3 2013 vs Ford Focus 2014
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 9.2 sekundes | |
Ford Focus ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Ford Focus. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
690 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda 2 | Izmantots arī Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
Mazda 3 ir par 11 cm garāks nekā Ford Focus, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 316 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | nav datu | |
Mazda 3 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7000 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|