Mazda 3 2013 vs Opel Astra 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 8.5 sekundes | |
Opel Astra ir dinamiskāka braukšana. Mazda 3 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Opel Astra. Mazākas jaudas dēļ Mazda 3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 6.8 | |
Mazda 3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 3 var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
860 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Klīrenss: | 155 mm | 165 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Opel Astra var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Opel Astra modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda CX-5, Mazda CX-3 | Izmantots arī Opel Insignia | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.51 m | |
Mazda 3 ir par 5 cm garāks nekā Opel Astra, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 3 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 364 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1263 litri | 1235 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mazda 3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Opel Astra. Tas varētu liecināt, ka Mazda 3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 28 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.5 metri | |
Mazda 3 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Mazda 3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`835 | 1`965 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda 3 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Mazda 3 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Opel Astra, attiecīgi Mazda 3 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 7000 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 3 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|