LatviešuEnglishEspañol

Mazda 323 2001 vs Mercedes E klase 2002

 
Mazda 323
2001 - 2003
Mercedes E klase
2002 - 2006
Virsbūve: HečbeksSedans
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.3 Benzīns1.8 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 75 ZS163 ZS
Griezes moments: 108 NM240 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15.3 sekundes9.6 sekundes
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 88 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 132 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.48.4
Reālais degvielas patēriņš: 7.8 l/100km9.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 150 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Mercedes E klase.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri65 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 740 km kombinētajā ciklā770 km kombinētajā ciklā
880 km ārpus pilsētas1060 km ārpus pilsētas
700 km ar reālo patēriņu720 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 380'000 km440'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 18 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes CLK, Mercedes SLK
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.25 m4.82 m
Platums: 1.70 m1.82 m
Augstums: 1.42 m1.45 m
Mazda 323 ir mazāks.
Mazda 323 ir par 57 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 3 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 355 litri540 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1000 litri540 litri
Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 185 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 323 (par 460 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri11.4 metri
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Mazda 323 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`5852`105
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

vidēja
Mazda 323 ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mercedes E klase, attiecīgi Mazda 323 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 8002600
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 323 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Mercedes E klase ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]