Mazda 323 1989 vs BMW 3 sērija 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 135 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 12 sekundes | |
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 8.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 323 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
700 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda MX-3 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.39 m | |
Mazda 323 ir par 5 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 325 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1030 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`550 | 1`635 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Mazda 323 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 323, attiecīgi Mazda 323 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 7.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|