Mazda 323 1998 vs Mazda MX-5 2006
Virsbūve: | Hečbeks | Kabriolets | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 132 NM | 167 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.2 sekundes | 9.6 sekundes | |
Mazda MX-5 ir dinamiskāka braukšana. Mazda 323 dzinēja jauda ir par 38 ZS mazāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā Mazda MX-5. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda Demio | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.00 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.26 m | |
Mazda 323 ir par 4 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 304 litri | 150 litri | |
Mazda 323 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 154 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10 metri | |
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mazda MX-5. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`355 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mazda MX-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 323 nopietni defekti konstatēti apmēram 565 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda MX-5, attiecīgi Mazda MX-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 323 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|