LatviešuEnglishEspañol

Mazda 323 1998 vs Mazda MX-5 2006

 
Mazda 323
1998 - 2000
Mazda MX-5
2006 - 2009
Virsbūve: HečbeksKabriolets
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 1.5 Benzīns1.8 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 88 ZS126 ZS
Griezes moments: 132 NM167 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 14.2 sekundes9.6 sekundes
Mazda MX-5 ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 323 dzinēja jauda ir par 38 ZS mazāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā Mazda MX-5. Mazākas jaudas dēļ Mazda 323 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.47.3
Reālais degvielas patēriņš: 8.6 l/100km8.3 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 323 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 323 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda MX-5.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 650 km kombinētajā ciklā680 km kombinētajā ciklā
820 km ārpus pilsētas860 km ārpus pilsētas
630 km ar reālo patēriņu600 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 323) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km380'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 10 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Mazda DemioIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Mazda 323 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.04 m4.00 m
Platums: 1.70 m1.72 m
Augstums: 1.40 m1.26 m
Mazda 323 ir par 4 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 323 ir par 14 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 304 litri150 litri
Mazda 323 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Mazda 323 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 154 litriem lielāks nekā Mazda MX-5.
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri10 metri
Mazda 323 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mazda MX-5.
Pilna masa (kg): nav datu1`355
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
vidēja

augsta
Mazda MX-5 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 323 nopietni defekti konstatēti apmēram 565 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda MX-5, attiecīgi Mazda MX-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 8005400
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 323 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • zemāka cena
Mazda MX-5 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]