LatviešuEnglishEspañol

Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic (3 durvis)

Mazda 323 1998 1.5 benzīns apraksts

Hečbeks Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic tika ražots no 1998.gada decembra līdz 2000.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.5 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 88 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Mazda 323 1998 - 2001 versija un griezes momentu 132 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 2 un Euro 3 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Mazda 323 1.5 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.2 litri.

Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic sasniedz 14.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 161 km/h.

Šī Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 820 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Mazda 323 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Mazda 323 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Mazda 323 1998 P 1.5i MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk (11.8 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 11 % mazāks - 7.5 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 10 % mazāks - 7.7 litri uz 100 km.
Mazda 323 1998

Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic tehniskie dati

Modelis: Mazda 323 P 1.5i Automatic
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 1998. decembris ... 2000. decembris 
Dzinējs: 1489 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 201 g/km
Jauda: 88 ZS pie 5500 apgr/min Griezes moments: 132 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 161 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 14.2 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.4 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 6.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 8.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 55 litri
Auto izmēri: 4.04m (garums) 1.70m (platums) 1.40m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 304 litri

Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic dzinējs B5-ME

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1498 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 78 mm
Virzuļa gājiens 78.4 mm
Kompresijas pakāpe 9 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 3.2 litri
Jauda 75 - 100 ZS pie 5500 apgr/min
Griezes moments 115 - 130 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1992
Ražošanas ilgums 10 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda Demio

Visas Mazda 323 hečbeka [1998 - 2001] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 323 1998 P 1.3i Dec 1998 — Dec 2000

Ekonomiskākā benzīna versija

1.3 Benzīns 75 ZS 7.4 l/100km Manuālā (5)
Mazda 323 1998 P 1.5i

Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.8 sekundēs
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.5 Benzīns 88 ZS 7.5 l/100km Manuālā (5)
Mazda 323 1998 P 1.5i Automatic Dec 1998 — Dec 2000

Jaudīgākā benzīna versija (88 ZS)
Vienīgā versija ar automātisko kārbu

1.5 Benzīns 88 ZS 8.4 l/100km Automāts (4)
Mazda 323 1998 P 2.0 D 2.0 Dīzelis 71 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Mazda 323 1998
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]