Mazda CX-5 2012 vs Mazda CX-7 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 260 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 8.2 sekundes | |
Mazda CX-7 ir dinamiskāka braukšana. Mazda CX-5 dzinēja jauda ir par 110 ZS mazāka nekā Mazda CX-7, savukārt griezes moments ir par 170 NM mazāks nekā Mazda CX-7. Mazākas jaudas dēļ Mazda CX-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 10.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-5 ir labāka izvēle. Mazda CX-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.2 litriem mazāks nekā Mazda CX-7, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda CX-5 var ietaupīt 630 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 69 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
Mazda CX-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Mazda CX-7 2009: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda CX-5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-3 | Izmantots arī Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda CX-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mazda CX-5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.54 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.65 m | |
Mazda CX-5 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Mazda CX-5 ir par 16 cm īsāks nekā Mazda CX-7, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda CX-5 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 463 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 774 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Mazda CX-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Mazda CX-7. Iespējams, Mazda CX-7 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda CX-5 (par 846 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.4 metri | |
Mazda CX-5 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mazda CX-7. | |||
Pilna masa (kg): | 1`945 | nav datu | |
Drošība: | |||
Mazda CX-5 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos, taču bērnu drošības testos labāk novērtēts Mazda CX-7. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda CX-5 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8800 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda CX-5 ir
|
Mazda CX-7 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|