Mazda CX-5 2012 vs Mazda CX-5 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 175 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 420 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.4 sekundes | |
Mazda CX-5 2015 ir dinamiskāka braukšana. Mazda CX-5 2012 dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Mazda CX-5 2015, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Mazda CX-5 2015. Mazākas jaudas dēļ Mazda CX-5 2012 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-5 2012 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda CX-5 2012 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mazda CX-5 2015, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda CX-5 2012 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda CX-5 2012 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda CX-5 2015. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1190 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Mazda CX-5 2015: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda CX-7 | Izmantots arī Mazda 6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda CX-5 2015 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.54 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.67 m | |
Mazda CX-5 2012 ir par 2 cm īsāks nekā Mazda CX-5 2015, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mazda CX-5 2012 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 503 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1620 litri | 1620 litri | |
Mazda CX-5 2012 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem lielāks nekā Mazda CX-5 2015. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.7 metri | |
Mazda CX-5 2012 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Mazda CX-5 2015, tas nozīmē, ka ar Mazda CX-5 2012 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`050 | 2`140 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 8800 | 13 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda CX-5 ir
|
Mazda CX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|