Mercedes CLK 2002 vs Alfa Romeo GT 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 305 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 9.6 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes CLK dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Alfa Romeo GT, savukārt griezes moments ir par 95 NM lielāks nekā Alfa Romeo GT. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes CLK sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes CLK var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes G klase | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.37 m | |
Mercedes CLK ir par 15 cm garāks nekā Alfa Romeo GT, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes CLK ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | 320 litri | |
Mercedes CLK ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes CLK bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.5 metri | |
Mercedes CLK apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, tas nozīmē, ka ar Mercedes CLK var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`100 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLK ir
|
Alfa Romeo GT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|