Mercedes CLK 1997 vs Ford Puma 1997
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 1.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 193 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 9.2 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes CLK dzinēja jauda ir par 68 ZS lielāka nekā Ford Puma, savukārt griezes moments ir par 123 NM lielāks nekā Ford Puma. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes CLK sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 7.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.5 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Puma ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem lielāks nekā Ford Puma, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes CLK var nākties iegādāties par 375 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Ford Puma. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 540 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 650 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 510 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes CLK ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Puma) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mercedes SLK | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes CLK dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 3.98 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.67 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.34 m | |
Mercedes CLK ir lielāks. Mercedes CLK ir par 59 cm garāks nekā Ford Puma, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes CLK ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10 metri | |
Mercedes CLK apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Ford Puma, tas nozīmē, ka ar Mercedes CLK var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLK ir
|
Ford Puma ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|