Mitsubishi ASX 2016 vs Peugeot 3008 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 154 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 12.6 sekundes | |
Mitsubishi ASX ir dinamiskāks braukšanā. Mitsubishi ASX dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, taču griezes moments ir par 116 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Pateicoties lielākai jaudai Mitsubishi ASX sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 5.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi ASX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi ASX var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mitsubishi ASX degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1420 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1500 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 1030 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Mitsubishi ASX ir mazāks. Mitsubishi ASX ir par 7 cm īsāks nekā Peugeot 3008, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi ASX ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 384 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1219 litri | 1241 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Mitsubishi ASX bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 22 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Mitsubishi ASX apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi ASX var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 11 600 | 7800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi ASX ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|