Peugeot 3008 2015 vs Citroen DS5 2011
Virsbūve: | Apvidus | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 275 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 8.2 sekundes | |
Citroen DS5 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 70 ZS mazāka nekā Citroen DS5, savukārt griezes moments ir par 45 NM mazāks nekā Citroen DS5. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Citroen DS5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 210 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 3008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 208, Citroen DS4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen DS5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.91 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.50 m | |
Peugeot 3008 ir par 17 cm īsāks nekā Citroen DS5, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 465 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1241 litri | 1288 litri | |
Citroen DS5 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 33 litriem mazāks nekā Citroen DS5. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen DS5 (par 47 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.2 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Citroen DS5. | |||
Pilna masa (kg): | 1`950 | 2`050 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Citroen DS5 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 7800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Citroen DS5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|