Peugeot 3008 2009 vs Peugeot 4007 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 156 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 9.9 sekundes | |
Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Peugeot 4007, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Peugeot 4007. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Peugeot 4007, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 3008 var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Peugeot 4007. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
1270 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 3008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4 Picasso, Citroen C4, Peugeot 5008 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Outlander, Citroen C-Crosser | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.67 m | |
Peugeot 3008 ir par 38 cm īsāks nekā Peugeot 4007, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 3008 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | 510 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1241 litri | 1686 litri | |
Peugeot 4007 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem mazāks nekā Peugeot 4007. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 4007 (par 445 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 12 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Peugeot 4007, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`080 | 2`410 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 6200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
Peugeot 4007 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|