Peugeot 306 1999 vs Opel Astra 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 70 ZS | 101 ZS | |
Griezes moments: | 125 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.9 sekundes | 12.5 sekundes | |
Opel Astra ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 105 NM mazāks nekā Opel Astra. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 306 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 306 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1080 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 306 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 306 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Peugeot 206, Citroen Berlingo | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Signum | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Astra dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.51 m | |
Peugeot 306 ir par 5 cm garāks nekā Opel Astra, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1512 litri | 1500 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 306 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Opel Astra. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 306 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 306 (par 12 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Opel Astra. | |||
Pilna masa (kg): | 1`625 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Opel Astra ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 306, attiecīgi Opel Astra varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 306 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|