LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 306 1999 vs Opel Astra 1999

 
Peugeot 306
1999 - 2002
Opel Astra
1999 - 2004
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.9 Dīzelis2.0 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 70 ZS101 ZS
Griezes moments: 125 NM230 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 17.9 sekundes12.5 sekundes
Opel Astra ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 105 NM mazāks nekā Opel Astra. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 306 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.25.9
Reālais degvielas patēriņš: 6.2 l/100km6.0 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 306 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Opel Astra.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri52 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 960 km kombinētajā ciklā880 km kombinētajā ciklā
1200 km ārpus pilsētas1080 km ārpus pilsētas
960 km ar reālo patēriņu860 km ar reālo patēriņu
Peugeot 306 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 560'000 km440'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 306 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 5 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Peugeot 206, Citroen BerlingoIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Signum
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Opel Astra dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.34 m4.29 m
Platums: 1.68 m1.71 m
Augstums: 1.41 m1.51 m
Peugeot 306 ir par 5 cm garāks nekā Opel Astra, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 10 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 440 litri480 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1512 litri1500 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 306 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Opel Astra. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 306 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 306 (par 12 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri10.8 metri
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Opel Astra.
Pilna masa (kg): 1`6251`770
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

vidēja
Opel Astra ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 306, attiecīgi Opel Astra varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 8001000
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 306 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
Opel Astra ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]