Peugeot 306 2001 vs Hyundai i30 2012
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 98 ZS | 135 ZS | |
Griezes moments: | 138 NM | 164 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 9.9 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 37 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 26 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 306 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 7.2 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 306 var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 1230 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 306 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.47 m | |
Peugeot 306 ir mazāks. Peugeot 306 ir par 3 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 463 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1316 litri | |
Peugeot 306 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 306 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Iespējams, Hyundai i30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`575 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 800 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 306 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|