LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 306 2001 vs Hyundai i30 2012

 
Peugeot 306
2001 - 2001
Hyundai i30
2012 - 2015
Virsbūve: SedansHečbeks
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 98 ZS135 ZS
Griezes moments: 138 NM164 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.3 sekundes9.9 sekundes
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 37 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 26 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 306 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.95.0
Reālais degvielas patēriņš: 6.8 l/100km7.2 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 306 var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Hyundai i30.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri53 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 860 km kombinētajā ciklā1060 km kombinētajā ciklā
1070 km ārpus pilsētas1230 km ārpus pilsētas
880 km ar reālo patēriņu730 km ar reālo patēriņu

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 15 gadi15 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 306 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 306 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.27 m4.30 m
Platums: 1.69 m1.78 m
Augstums: 1.38 m1.47 m
Peugeot 306 ir mazāks.
Peugeot 306 ir par 3 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 9 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 463 litri378 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1316 litri
Peugeot 306 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 306 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Iespējams, Hyundai i30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri10.6 metri
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai i30.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`5751`820
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 8004800
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 306 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Hyundai i30 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]