Peugeot 308 2008 vs Ford Focus 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 11.9 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 75 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 90 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 207 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 6 cm īsāks nekā Ford Focus, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 396 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1398 litri | 1247 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem mazāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 151 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`855 | 1`710 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 2200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.0/10 | 6.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|