Peugeot 308 2008 vs Opel Astra 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 155 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 11.7 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 59 ZS lielāka nekā Opel Astra, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Opel Astra. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 6.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Opel Astra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Opel Astra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Astra dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 207 | Izmantots arī Opel Mokka | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Astra varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.51 m | |
Peugeot 308 ir par 14 cm īsāks nekā Opel Astra, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1398 litri | 1235 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem mazāks nekā Opel Astra. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 163 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`855 | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 3600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.0/10 | 8.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|