Peugeot 308 2011 vs Mazda 3 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 98 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 136 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | 12.2 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 6.4 | |
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1170 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 16 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.45 m | |
Peugeot 308 ir par 18 cm īsāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1360 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 159 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`780 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|