Peugeot 308 2008 vs Hyundai i30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 11.6 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.52 m | |
Peugeot 308 un Hyundai i30 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 415 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | 1395 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 341 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.2 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Hyundai i30 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Hyundai i30 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|