Peugeot 308 2011 vs Dacia Logan 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 11.8 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 51 ZS lielāka nekā Dacia Logan, savukārt griezes moments ir par 92 NM lielāks nekā Dacia Logan. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Dacia Logan, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 790 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 25 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Peugeot 3008 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Megane, Dacia Duster, Nissan Almera, Renault Kangoo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.64 m | |
Peugeot 308 ir lielāks, bet zemāks. Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Dacia Logan, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 700 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2149 litri | nav datu | |
Dacia Logan ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 180 litriem mazāks nekā Dacia Logan. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.2 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Dacia Logan. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Logan nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Dacia Logan ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|