LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2011 vs Mazda 3 2012

 
Peugeot 308
2011 - 2013
Mazda 3
2012 - 2013
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 2.0 Dīzelis2.2 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: Zobsiksnas un ķēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 163 ZS185 ZS
Griezes moments: 340 NM400 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes8.2 sekundes
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.35.4
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 950 km kombinētajā ciklā1010 km kombinētajā ciklā
1150 km ārpus pilsētas1220 km ārpus pilsētas
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 480'000 km380'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Citroen C5, Peugeot 3008, Peugeot 508, Citroen DS4Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda CX-7
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.49 m
Platums: 1.82 m1.76 m
Augstums: 1.50 m1.47 m
Peugeot 308 ir par 21 cm īsāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri340 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1201 litri1360 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 159 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.4 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9601`965
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

augsta
Mazda 3 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 44005000
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 3 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]