Peugeot 308 2011 vs Peugeot 3008 2009
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 10.2 sekundes | |
Peugeot 308 un Peugeot 3008 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 6 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.64 m | |
Peugeot 308 ir mazāks. Peugeot 308 ir par 9 cm īsāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1241 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 84 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 40 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`960 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|