Peugeot 308 2011 vs Mazda 3 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 185 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 8.2 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 5.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Citroen C4 Picasso, Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 5008 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.47 m | |
Peugeot 308 ir par 21 cm īsāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1360 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 159 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`965 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|