Peugeot 308 2011 vs Peugeot 3008 2010
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 156 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 10.5 sekundes | |
Peugeot 308 un Peugeot 3008 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.7 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 15 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.64 m | |
Peugeot 308 ir mazāks. Peugeot 308 ir par 9 cm īsāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1241 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 84 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 3008 (par 40 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|