LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2011 vs Mazda 3 2011

 
Peugeot 308
2011 - 2013
Mazda 3
2011 - 2013
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 200 ZS105 ZS
Griezes moments: 275 NM145 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 7.7 sekundes13.1 sekundes
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 95 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 130 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.4 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.97.6
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 105 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 860 km kombinētajā ciklā720 km kombinētajā ciklā
1090 km ārpus pilsētas900 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 280'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 5 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Peugeot 208, Citroen DS4, Citroen DS5Izmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.46 m
Platums: 1.82 m1.76 m
Augstums: 1.50 m1.47 m
Peugeot 308 ir par 18 cm īsāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 3 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri340 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1201 litri1360 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 159 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.4 metri
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8501`790
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

augsta
Mazda 3 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 44005000
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 3 ir
  • lielāks dzinēja resurss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]