LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2013 vs Peugeot 308 2013

 
Peugeot 308
2013 - 2013
Peugeot 308
2013 - 2017
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.6 Dīzelis1.6 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 115 ZS120 ZS
Griezes moments: 270 NM300 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.4 sekundes9.7 sekundes
Peugeot 308 2013 ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 308 2013 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Peugeot 308 2013, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Peugeot 308 2013. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 2013 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu3.2
Degvielas bākas tilpums: 60 litri53 litri

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi10 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 PicassoIzmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2013 varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.25 m
Platums: 1.82 m1.80 m
Augstums: 1.50 m1.46 m
Peugeot 308 2013 ir lielāks.
Peugeot 308 2013 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308 2013, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2013 ir par 4 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri420 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1201 litri855 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 2013 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2013. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 2013 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2013 (par 346 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.5 metri
Peugeot 308 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Peugeot 308 2013.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8601`740
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 44006600
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Peugeot 308 ir
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]