Peugeot 308 2011 Hečbeks
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces ...
visas Peugeot 308 atsauksmes
Šī Peugeot 308 paaudze tika ražota no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Mums ir informācija par 11 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Peugeot pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 1.6 litriem un jaudu no 98 līdz 200 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 92 līdz 163 zirgspēkiem. Latvijā Peugeot 308 visbiežāk sastopams ar 1.6 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 1.6 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (7 versijas), gan automātisko (4 versijas) pārnesumu kārbu.
Peugeot 308 2011 hečbeka vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.3 līdz 7.7 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4 līdz 6.3 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Peugeot 308 2011 hečbeka benzīna versija ir Peugeot 308 1.4 VTi, kas vidēji patērē 6.3 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Peugeot 308 2011 hečbeka dīzelis - Peugeot 308 1.6 e-HDi uz 100 kilometriem patērē 4 litrus dīzeldegvielas.
Peugeot 308 2011 hečbeka CO2 izmešu daudzums ir no 144 līdz 159 gramiem uz kilometru. Peugeot 308 versija ar zemāko CO2 emisiju ir Peugeot 308 1.4 VTi, kas saražo 144 gramus CO2 uz vienu kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.7 sekundēs ieskrienas Peugeot 308 1.6 GTi THP versija, savukārt visgausākais ir Peugeot 308 1.6 VTi, kurš šo ātrumu sasniedz 13 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 237 km/h ir 1.6 benzīna 4 cilindru 200 zirgspēku versijai (Peugeot 308 1.6 GTi THP).
Peugeot 308 garums ir 428 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Salīdzinājumam - Peugeot 308 ir par 2 cm garāks nekā Volkswagen Golf hečbeks, savukārt 2 cm īsāks nekā Honda Civic hečbeks. Peugeot 308 svars (pilna masa) ir no 1780 līdz 1960 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 5 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Peugeot 308 bagāžnieka tilpums ir 348 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1201 litriem.
Šis Peugeot ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 4300 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Peugeot 308 remontu izmaksas gadā ir ap 260 €. Vairāk par Peugeot 308 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Peugeot 308 novērtēts ar vidējo atzīmi 7.0, kas ir diezgan zems vērtējums, jo vidējais vērtējums šī vecuma auto ir 8.2. Vērtējumi gan ir diezgan pretrunīgi - gan pozitīvi, gan slikti, vairāk lasiet atsauksmēs zemāk. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 75% atsauksmju sniedzēju.
Peugeot 308 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2011 1.4 VTi
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 98 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 1.6 VTi Jan 2011 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 1.6 VTi Jan 2011 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2011 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 GTi THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.7 sekundēs |
1.6 Benzīns | 200 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 HDi | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi Jan 2013 — Dec 2013 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 cenas
Peugeot 308 2011 - 2013 hečbeka cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3000 € līdz 7000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Peugeot 308 cena ir vidēja - Peugeot 308 ir aptuveni par 11 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma hečbeki (skat hečbeku 2011 - 2013 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Peugeot 308 zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2013 cena | 3600 € | 5500 € | 7000 € | |
Peugeot 308 2012 cena | 3000 € | 4300 € | 5500 € | |
Peugeot 308 2011 cena | 3000 € | 3200 € | 3500 € |
Peugeot 308 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Peugeot 308?
Peugeot 308 2011 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Peugeot 308 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Peugeot 308 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Peugeot 308 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2011 2012 2013
Peugeot 308 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Peugeot 308 uzticamība ir zem vidējās. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 21.7 procentiem šīs paaudzes Peugeot 308 (vidēji 10 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 19.7%.
Peugeot 308 uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie hečbeki
Peugeot 308 2011 hečbeka papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Peugeot 308 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
78% Metālikas krāsa
66% Klimata kontrole
56% Lietus sensors
56% Riepu spiediena kontrole
19%
Peugeot 308 2011 hečbeka fotogrāfijas
Peugeot 308 2011 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Peugeot 308 2011 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- zemāka cena
- mazāk defektu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- mazāk defektu
Atsauksmes par Peugeot 308
Kopā 11 atsauksmes par Peugeot 308
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces arī nebija jāmaina, jo silts vai -25, leca kā pulkstenis. Mainīju vienreiz radiatoru pie 290000km, sāka tecēt, izmaksāja 120 euro, pie 240000km mazgāju kvēpu filtru 240euro, negriezu ārā, auto nedūmoja vispār, skatē atgāzes no 0.01 līdz 0,04, tas par visiem gadiem ņemts. Protams bremzes mainīju, vienreiz diskus, trīsreiz klučus, divreiz šarnīrus un vienreiz stabilizatora atsaiti. Aizmugurējos amortizatorus arī mainīju, to izdarīju pats, jo ļoti vienkārši. Tas arī viss ko esmu remontējis. Četras apskates Latvijā, visas pa nullēm. Kārba bija robots, vienīgais kas nepatika, kā pārslēdzās no pirmā uz otrā pārnesuma, likās ka pa daudz apgriezieni kamēr pārslēdzas, bet pēc tam slēdzās ļoti labi. Neteiktu, ka auto bija skaļš, pietiekami kluss. Gaita apmierināja ļoti labi. Patika, bagāžnieks šādam auto, jo no grīdas līdz griestiem diezgan augsts. Mani secinājumi, ļoti labs, ekonomisks auto. Tagad iekāpu Peugeot 508 sw, 2.0 dizelī 15 gada. Pagaidām viss ir ļoti labi, kādu laiku jāpabrauc, tad varēšu ko pastāstīt.
Īsti negatīvu neko nevaru pateikt, auto nekad nepievīla, bija tiešām uzticams.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 150`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 870 € (ap 290 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto