Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi
Peugeot 308 2011 1.6 dīzelis apraksts
Hečbeks Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 112 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi sasniedz 11.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.
Šī Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 308 2011 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 4.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1500 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1560 kilometriem.
Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 1.6 e-HDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 112 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 270 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 194 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 (kombinētais) 4.4 (pilsētā) 3.8 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1201 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1860 kg |
Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi dzinējs DV6CTED
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 112 - 115 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C3 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 10 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 hečbeka [2011 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2011 1.4 VTi
Jan 2011 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 98 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 1.6 VTi Jan 2011 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 1.6 VTi Jan 2011 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2011 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 GTi THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.7 sekundēs |
1.6 Benzīns | 200 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 HDi | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2013 1.6 e-HDi Jan 2013 — Dec 2013 | 1.6 Dīzelis | 115 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDi | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) |