Peugeot 308 2011 vs Peugeot 308 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 9.7 sekundes | |
Peugeot 308 2013 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 2011 dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Peugeot 308 2013, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Peugeot 308 2013. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 2011 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 3.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2013 ir labāka izvēle. Peugeot 308 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 2011 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1500 km kombinētajā ciklā | 1650 km kombinētajā ciklā | |
1570 km ārpus pilsētas | 1820 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 2013 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2011 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 2011 ir lielāks. Peugeot 308 2011 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308 2013, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2011 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 855 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 2011 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2013. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 2011 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 346 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.5 metri | |
Peugeot 308 2011 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Peugeot 308 2013. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`740 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|