Peugeot 308 2011 vs Honda Civic 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 8.9 sekundes | |
Honda Civic ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā Honda Civic, taču griezes moments ir par 95 NM lielāks nekā Honda Civic. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 6.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem mazāks nekā Honda Civic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 390 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1500 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
1570 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots arī Honda FR-V | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 2 cm garāks nekā Honda Civic, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1350 litri | |
Honda Civic ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 107 litriem mazāks nekā Honda Civic. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Civic (par 149 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Honda Civic. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Honda Civic ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Honda Civic varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 4000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.0/10 | 9.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Honda Civic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|