Peugeot 308 2011 vs Renault Megane 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 11.7 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Renault Megane. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 4.2 | |
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1500 km kombinētajā ciklā | 1420 km kombinētajā ciklā | |
1570 km ārpus pilsētas | 1620 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 2 cm īsāks nekā Renault Megane, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 405 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1162 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem mazāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 39 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Renault Megane. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | 1`845 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|