Peugeot 308 2021 vs Renault Megane 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 10.8 sekundes | |
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Renault Megane. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 45 litri | |
Klīrenss: | 140 mm | 101 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 308 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 308 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 un Renault Megane garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 412 litri | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1323 litri | 1191 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 77 litriem lielāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 132 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.2 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Renault Megane, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`910 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 21 800 | 18 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|