Peugeot 4007 2007 vs Peugeot 3008 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.7 sekundes | |
Peugeot 4007 dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Peugeot 3008. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 4007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 4007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 4007 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 4007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 530'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 3008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Outlander, Citroen C-Crosser | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4 Picasso, Citroen C4, Peugeot 5008 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.64 m | |
Peugeot 4007 ir par 38 cm garāks nekā Peugeot 3008, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 4007 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1686 litri | 1241 litri | |
Peugeot 4007 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 4007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 4007 (par 445 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11 metri | |
Peugeot 4007 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Peugeot 4007 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`410 | 2`080 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6200 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 4007 ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|