Peugeot 508 2014 vs BMW 5 sērija 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 254 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 8.1 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 508 dzinēja jauda ir par 69 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 126 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 508 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle. Peugeot 508 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 508 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1750 km kombinētajā ciklā | 1550 km kombinētajā ciklā | |
2000 km ārpus pilsētas | 1400 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 508) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 146 mm | 141 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.83 m | 4.90 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 508 ir par 7 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 473 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1183 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 508 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 47 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 11.9 metri | |
Peugeot 508 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`005 | 2`230 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 8800 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 508 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|