LatviešuEnglishEspañol

Renault Espace 2002 vs Citroen C8 2005

 
Renault Espace
2002 - 2006
Citroen C8
2005 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.2 Dīzelis2.2 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS130 ZS
Griezes moments: 320 NM314 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.5 sekundes13.6 sekundes
Renault Espace ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Espace dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Citroen C8, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Citroen C8. Pateicoties lielākai jaudai Renault Espace sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.77.4
Reālais degvielas patēriņš: 8.2 l/100km8.4 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Espace degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Citroen C8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Espace var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Espace degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Citroen C8.
Degvielas bākas tilpums: 83 litri80 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1070 km kombinētajā ciklā1080 km kombinētajā ciklā
1010 km ar reālo patēriņu950 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 4.66 m4.73 m
Platums: 1.86 m1.85 m
Augstums: 1.73 m1.86 m
Renault Espace ir par 7 cm īsāks nekā Citroen C8, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault Espace ir par 13 cm zemāks.
Sēdvietas: 7 sēdvietas7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 291 litri480 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: 291 litri480 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
2860 litri2948 litri
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Citroen C8 (par 189 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C8 (par 88 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.9 metri
Renault Espace apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Citroen C8.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`5552`500
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema
nav datu
Vidējā cena (€): 14002000
Priekšrocības un trūkumi: Renault Espace ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Citroen C8 ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]